2018. június 01. | 17:09

A „The Club Series” egy újabb, Blue Edition kiadással teszi elérhetővé a Toyota GT86-ot. A vérfrissítő program több dologra kiterjed, csak arra nem, amire igazán kéne.

A Toyota bemutatta a GT86 legújabb, speciális kiadását, mely a „The Club Series” sorozaton belül a Blue Edition nevet kapta. Első hallásra talán valami felnőtt tartalmú TV-sorozatra asszociálhatsz, azonban erről szó sincs: a GT86-hoz számos előnyös módosítás érkezik, ha a Performance csomagot is beikszeled a kívánságlistában. Egy újhullámos Hachirokut köszönthetsz? Az erőforrás sajnálatos módon továbbra sem változott, marad egyetlen egy lehetőség a 2,0 literes, 200 lóerős boxermotor formájában. A GT86 Pro felszereltség alapból jár a Blue Edition-höz, ez részlegesen önzáró differenciálművet, sebességtartó automatikát, automata fényszórókat, fűthető első üléseket, Touch 2 médiarendszert és kétzónás klímát takar. A Blue Edition csomag része az Electric Blue fantázianévre hallgató fényezés, emellett fekete külső kiegészítőket és szintén sötét bőr-Alcantara belteret találhatsz az autóban. A Toyota GT86 Blue Edition ára átszámolva 10 880 000 forintra tehető, nagyjából 700 ezer forinttal drágább, mint a lényegében egyenértékű alap verzió. 170 ezer forintért hozzáadhatod az újdonsült Performance csomagot, mely Sachs felfüggesztést tartalmaz természetesen Sachs lengéscsillapítókkal, pont, mint a Toyota Yaris GRMN-ben, ezen kívül nagyobb Brembo fékeket, vörös, 17-es felnik alatt megbújó féknyergekkel. Június elsejével kezdik meg az árusítást a brit piacon, vélhetően Magyarországra  pár hónap csúszással érkezik. A Blue Edition már a Club Series sorozat második tagja, hiszen az Orange Edition-t tavaly ilyenkor mutatták be. Alapvetően ott is a Solar Orange, háromrétegű fényezés tette különlegessé a GT86-ot, szintén fekete kiegészítőkkel. Nagy meglepetés abban az esetben sem érhette a rajongókat a motorváltozatok terén: a 2,0 literes szívó boxermotor továbbra is 7,6 másodperc alatt repíti százra a 225 km/h-ás végsebességre képes élményautót. Vajon meddig kell még várni a turbómotorra? Forrás: