2017. október 09. | 15:06

Szeptember során optimalizálási folyamatokat hajtottunk végre weboldalunkon, hogy gyorsabb és kényelmesebb legyen a böngészés minden felhasználó számára, valamint a minőségi tartalmakra helyeztük a hangsúlyt.

Weboldal: Nagyot ugrottunk organikus keresések tekintetében

Szeptember hónap folyamán az Alapjárat weboldalának optimalizálását tűztük ki fő célul. Ennek részeként új szerverre költöztünk, melyet a tartósan magas látogatottság miatt kellett meglépnünk. A folyamat még ugyan nem zajlott le 100%-osan, az azonban már kijelenthető, hogy a bosszantó kimaradások száma leredukálódott, és sikerült javítani az oldalak betöltési sebességén is. Átálltunk https-re, így biztonságosan böngészheti cikkeinket minden olvasónk. A vártnál valamivel hosszabb ideig tartott ezen folyamatok összessége, ezúton is köszönjük a türelmet és a bizalmat mindenkinek.

Forgalmunk - részben a kimaradásoknak betudhatóan - valamelyest visszaesett augusztushoz képest, de még így is meggyőzőek a számok. Az első őszi hónapon 87.366 felhasználó kereste fel a https://www.alapjarat.hu címet, átlagosan tehát naponta 3.000 látogatónk van. Van egy adat, amire kiemelkedően büszkék lehetünk, ez pedig forgalmunk organikus keresésekből származó százalékos aránya, amely 4,1-ről 7,8%-ra kúszott fel szeptemberben. Ez egyfajta fokmérője annak, milyen hasznos, közérdekű tartalmakat állítunk elő.

2017 szeptember - Google Analytics statisztikák

Miután egy kollégánknak új munkaköre lett ősztől, így annak érdekében, hogy továbbra is ugyanilyen számban és minőségben állítsunk elő cikkeket és videókat olvasóink számára, új taggal bővítjük csapatunkat. Várjuk azok jelentkezését, akik bolondulnak az autókért, jól fogalmaznak írásban, rendelkeznek alapos angol nyelvismerettel, és a terepmunkától sem riadnak vissza.

17 ezresre nőtt az Alapjárat Facebook követőinek száma

A legfőbb közösségi portálon, a Facebookon újabb 1.000 fővel gyarapodott követőink száma, amely már meghaladja a 17.000-et. Kétség sem férhet hozzá, hogy a következő esztendőnek úgy futunk neki, hogy ez a szám bőven 20.000 fölött lesz.

Csapatunk a helyszínről tudósított a Frankfurti Autószalonról. A frankfurti írások közül az Aspark Owl-ról készült cikk bizonyult a legnépszerűbbnek közel 200 kedveléssel, ami nem meglepő, hiszen a japán autócsoda 2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra. Legnépszerűbb írásunk azonban nem ez, hanem a legendás Ford Mustang K-Code-ról készült cikkünk lett, mely 704 reakciót váltott ki e pillanatig.

2000 fölött az Alapjárat Instagram követőtábora

Nyár közepe óta megduplázódott Instagram közösségünk, már a bűvös 2000-es határt is átszeltük. A Frankfurti Autószalon alatt folyamatosan tettük közzé a látványosabbnál látványosabb felvételeket, de "normál hétköznapokon" is érdemes felkeresni Instagram oldalunkat, hiszen napi szinten osztunk meg újabb, máshol nem elérhető fotókat.

50%-kal nőtt Youtube feliratkozóink száma

Szeptemberben megkezdtük az Alapjárat Youtube csatornájának promótálását, melynek kézzel fogható eredményeként nagyjából másfélszeresére duzzadt feliratkozóink száma. Legnépszerűbb videónk továbbra is a Mercedes-Benz S500 Coupé tesztje, de érdemes bő negyed órát szentelni a Frankfurti Autószalonról készült összeállításunknak is. Rövidfilmünk során a BMW, az Audi, a Mercedes-Benz, a McLaren, a Honda, a Toyota, a Bentley, a Bugatti, a Lamborghini, a Seat, a Ferrari és a Porsche standjára is bepillantás nyerhető. Youtube csatornánkat érdemes lesz figyelni, hiszen számos izgalmas promóciók várnak követőinkre az ősz folyamán.

Stratégiai partnerünk a Carlinx

Szeptember utolsó hetében meginterjúvoltuk László Gábort, a Carlinx ügyvezetőjét, aki beszélt cége jövőbeni terveiről és a 2017 őszén első alkalommal megrendezésre kerülő Carlinx Országos Autó Szépségversenyről. A Carlinx élen jár az autós közösségek összefogásában, valamint az autós hírek és információk eljuttatásában az érdeklődők számára. Büszkén jelentjük be, hogy az Alapjárat és a Carlinx között stratégiai megállapodás született.

Prémium partnereket keresünk!

A nyár elején együttműködésbe kezdtünk olyan cégekkel, amelyek prémium termékeket vagy szolgáltatást kínálnak ügyfeleiknek. Amennyiben saját, vagy egy ismerősöd cége e kritériumok valamelyikének megfelel, írj nekünk egy levelet az info@alapjarat.hu címre, vagy hívj munkanapokon 9:00 és 16:30 között a +36-20-299-58-30-as telefonszámon.