home Tech Téli tesztelés alatt az új Audi A6! KÉMFOTÓK!

Téli tesztelés alatt az új Audi A6! KÉMFOTÓK!

0 people like this.

A következő A6-os követi a megszokott dizájnt, viszont elsöprő technológiai és beltéri újításokkal jön. A kémfotókon már egyértelműen szemrevételezhetők a változások.

A 2018-ra várt megjelenése előtt lassan lehullik a maszkolás az új A6-ról, és ezek az új kémfotók szolgálnak a legjobb képpel a cég következő generációs Mercedes E-osztály és az 5-ös BMW riválisáról.

A zord időjárási körülmények között lencsevégre kapott A6 végleges karosszériával és külső elemekkel rendelkezik. Egyértelműnek tűnik, hogy az autó eleje az inspirációt az A8-tól merítette az új, szélesebb és hatszög alakú hűtőráccsal. Hátul pedig az autó végleges lámpái kaptak már helyet.

Audi A6 hátulja

Mint mindig, az olyan kiegészítők, mint a quattro összkerékhajtás, illetve a praktikus Avant vagy Allroad variánsok természetesen elérhetőek lesznek.

A jelenlegi A6 közeledik a gyártási ideje végéhez, minden irányból kiszorítják az új stílusú modellek, mint a kisebb A4, az elegáns A5 és A5 Sportback, valamint a praktikus Q5 SUV. Amikor az új modell megérkezik, fel kell vennie a versenyt a felső-középkategória örökös tagjaival, mint a Mercedes E-osztály és az új BMW 5-ös széria.

Az A6 valóban új a szó minden értelmében, egy új alvázon nyugszik, tele van tömve új motorokkal és csúcstechnológiai kiegészítőkkel, mint a kettős érintőképernyő, ami miatt már nincsenek fizikai szabályozók.

Az új A6 dizájnja

Nagy változások várhatóak az új A6-os kinézetében. A teljesen új A8-as megérkezését követően az A6-os egyike az első Audiknak, amit az új dizájn főnök, March Lichte tervezett. A német márka várhatóan elmozdul a jelenlegi „matrjoska” irányzattól egy olyan irányba, ahol mindegyik modellnek saját egyéni identitása lesz. A képeken láthatod, hogyan nézhet majd ki, amikor végérvényesen lehullik a lepel.

Audi A6 téli teszt

Elöl megcsodálhatod az Audi frissített fényszóróit, lejjebb oldalt a kitüremkedő kerékíveket és erős gyűrődéseket. Hátulra várható egy fényes krómcsík is.

A praktikus Avant és robusztus A6 Allroad is a szedán alapjairól lesz elindítva. Az Avant nagyobb és praktikusabb lesz, mint a jelenlegi modell, egy meredekebb hátsó ablakkal és kevésbé szögletes kinézettel.

Audi A6 hátulja

Új Audi A6: Technológiai változások

Míg a megjelenésben történt változás inkább fejlődésnek mondható, nagy változások a beltér tekintetében várhatóak: az új kabin szerkezet gyökeresen eltér a jelenlegitől. A görgetős Audi MMI rendszer eltűnt – valójában minden szokásos gomb köddé vált, mivel a beltér kezelése kizárólag két, műszerfalba integrált képernyőn történik, kiegészítve az A8-as érintés visszajelzésével.

A már a 2014-es Los Angeles Motor Show-n bemutatkozó Prologue tanulmány egy vékonyan fátyolozott pillantás volt az A6 jövőbeli kinézetére. Vezetők korábban kijelentették, hogy a Prologue azután lett kifejlesztve, hogy az A6 projektet már befejezték, utalva a koncepció valószerű tervezési elemeire.

Audi A6 oldalról

Az A6 ugyanarra az MLB platformra épül, mint az A8, ezzel 100 kilogrammal csökkentve a tömegét. Ez azt jelenti, hogy egyike az első Audi modelleknek, amely 48-voltos elektromos rendszerrel és az SQ7-ből ismert elektromos turbófeltöltéssel rendelkezik. Az SUV-ban a teljesítmény növelése volt a cél, de vezetők korábban azt állították, hogy üzemanyag-hatékonyságra is lehet optimalizálni a rendszert. Valószínűleg egy 2.0 literes négyhengeres dízelmotornál lesz alkalmazva az elektromos turbó technika.

A 48-voltos elektromos rendszer számos új autonóm felszerelést fog nyújtani, eze előszőr az A8-ban lesznek majd láthatóak. Az Audi tervezett önvezető rendszere tartalmazni fog egy forgalmi dugóban használható robotpilótát. Ez az autóra bíz majd mindent, sebességet változtathat, illetve önmaga kormányozhat egészen 60 km/h-ig.

Az Audi A6 külseje kémfotókon

Az új Audi A6 motorválasztéka

Természetesen, a szokásos 2.0 dízelmotorok adják majd az A6 eladások nagyját, a négyhengeres turbós benzinesekkel és hathengeres dízelekkel. A takarékos, csak akkumulátoron 50 kilométeres hatótávra képes plug-in hibrid e-tron is bemutatásra fog kerülni. Valószínűleg az Audi eltörli a kézi váltós opciókat, így az A6-os csak hét- és nyolcsebességes duplakuplungos automatákkal lesz kapható.

Forrás: Auto Express

Ha tetszett az írás, kérlek oszd meg a Facebookon! Köszönöm!
Facebook
Facebook
Instagram
Google+
Google+
Youtube
Youtube
Email
RSS
0 people like this.

Kapcsolódó írások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Alapjárat