2017. szeptember 07. | 12:37

Megérkeztek a képek a ráncfelvarrott S Mercedes kétajtós változatairól, még sportosabbá lett a pacek és a motor is drasztikusan változik

Már 2014 óta gyártják a C217 kódnevű Mercedes AMG kupét. Elérkezett tehát nagyjából életciklusa feléhez, így már aktuálissá vált a facelift. A Mercedes nem állt meg az apró külső finomításnál, az 5.5 literes duplaturbós V8-ast is megpiszkálta, 1.5 litert vesztett lökettérfogatából. Az új, 4000 köbcentis szív természetesen nem lett gyengébb, csak erősebb. A teljesítmény 585 lóerőről 612 lóra nőtt és elképesztő 900 Nm nyomatékot nyújt.
A 2018-as modellév S osztályai már így hagyják el a gyárat

Az eddig is izmos S kupé még keményebb lett. Az összkerekes két tonnás monstrum így már 3.5 másodperc alatt futja a százat, a hátsókerekes változatnál ez kicsivel több. Az S65 621 lóerős, 6 literes motorján nem faragtak a mérnökök.
Az S kupé profilja továbbra is gyönyörű, ezt nem is nagyon bántották

A külső módosítások is elég feltűnőek, az első hűtőrácsot megörökölte az AMG GT-R-től és a lökhárító vonalait is ehhez igazították. Az autó oldalán a küszöbléc apró változása árulkodik a frissítésről. A hátsó lámpák egyenként vezérelt OLED lámpák lettek, a lökhárító diffúzora pedig még agresszívebb lett. A "sima" S nem változik ilyen drasztikus mértékben.
Csak avatott szemek veszik észre az OLED lámpákat

Az asszisztenciák terén eddig is alaposan ki volt tömve a Sonderklasse, de a legújabb technológiák is helyet kapnak a kontinenscirkáló kupéban. Frissül a masszázsfunkciók palettája is, a tökéletes kényelem érdekében. A beltérben nem kell drasztikus alakításokat keresni, a Command kétkijelzős rendszere viszont egybeolvadt.
Természetesen a nyitott tetős S-sem marad ki a ráncfelvarrásból

A Mercedes remek érzékkel nyúlt az eddig is gyönyörű, 5 méteres luxuskupéhoz. A leghangsúlyosabb ívelt, finom vonalak megmaradtak, ezeket egészíti ki az új hűtőrács és határozott lökhárító vonalai.