home Tech A japán BMW-kultúra másik oldala

A japán BMW-kultúra másik oldala

0 people like this.

A BMW E92 M3 hamar népszerű választássá vált a japán autóversenyzők körében!

Ez a BMW E92 M3 magában hordozza a tökéletesség fogalmát, hatfokozatú manuális sebességváltójával pedig egyenesen a versenypályákért kiált!

BMW E92 M3

Az E92-es gép tulajdonosa valami egészen egyedi építmény létrehozása mellett szánta el magát, mely akár még a mindennapi, utcai használatra is alkalmas. A hasmagasságból már biztosan sikerült megállapítanod, hogy a jármű valószínűleg „levegőn” gurul. Ha csak jó kinézet alapján építesz egy autót, amit aztán porig ültetsz, a legjobb barátod biztosan a légrugós felfüggesztés lesz, de erről majd később!

Egy valóságos csoda, vagyis a módosított BMW E92 M3 létrehozásához nem kellett túl messzire mennie a tunernek, hiszen jó volt az alapanyag, így a munka is sokkal könnyebbnek bizonyult!

BMW E92 M3 oldalról

A BMW M-modelljeinek kinézete általában senkinek sem okoz csalódást, ám mégis úgy tűnik, hogy a legmegfelelőbb kinézetű első spoilert valahogy még mindig nem sikerült megalkotniuk. Mindez érthető, hiszen valószínűleg attól tartanak, hogy túl könnyen sérülhetnek, károsodhatnak ezek a spoilerek, de szerencsére van megoldás: az utángyártott elemek piaca nem kevés ilyen termékkel büszkélkedik!

Az E92 M3 építményhez a tulajdonos választása egy szénszálas Kohlenstoff darabra esett, mely masszívan körül öleli a gyári lökhárítót, miközben robosztusabb kiállást is kölcsönöz a járműnek.

BMW E92 M3 szálcsiszolt rézszínű felnik

Amikor hirtelen rápillantasz a képek egyikére, a felnik fogják elsőként magukkal vonzani a tekinteted, melyek 19 colos Pokal GRB02-es rézszínű szálcsiszolt alumínium szerzemények, melyeknél nem is passzolhatna más jobban a BMW „Messing Metallic” fényezéséhez. Ez az egyik legvagányabb szín, amivel a német autógyártó valaha előállt! Az abroncsok Renown 130R Motorsport szerzemények.

Az aranyszínű matricák, illetve a sárga Rotora féknyergek is azt bizonyítják, hogy akár apró változtatásokkal is még extravagánsabbá lehet alakítani egy járművet. A tulajdonos hozzátette, hogy bár a gyári fékek is meglehetősen jól szolgáltak és jó érzetet nyújtottak, valahogy mégsem érezte, hogy a legjobb teljesítményt nyújtották volna.

Az autó hátsó részének meglehetősen egyedi megjelenést kölcsönöz a Duke Dynamics E46 CLS által inspirált csomagtérfedél. Oldalra karbonszálas szoknyácskákat kapott még a Varistől, hogy valóban egy kifogásolhatatlan M3-as modellé válhasson.

BMW E92 M3 erőforrás

Visszatérve a felfüggesztéshez, az E92 Air Lift Performance adaptív felfüggesztésrendszeren lovagol. A motorházfedél alatt a BMW S65 V8-as, 414 lóerős motorja dolgozik, mely csodásan dalol és képes elérni a 8300-as percenkénti fordulatszámot is! Ellenben a 400 Nm-es nyomaték a tulaj szerint nem mindig mutatkozik elegendőnek. Az igazi parti hangulat megtestesítői a Kreissieg ’F1 Sound’ Valvetronic kipufogócsodák.

Leginkább az enteriőrben egyesül a teljesítmény és a komfort érzete egyaránt. A bőr Recaro sportülésekből RS-G típusban ülhet a sofőr, az anyós pedig SR-6-ban, a fejtámláknál viszont mindenhol megtalálható az ismert M logó. Ezt a roll-bar dolgot sosem értettem igazán és ez ebben az esetben is így van, mivel a hátsó üléssor szinte teljesen használhatatlanná válik miatta, és még csak annyira nem is néz ki jól.

BMW E92 M3 beltere

Az Air Lift Performance 3H vezérlő könnyen hozzáférhető helyen van és szabályozható vele a csomagtartóban elhelyezett kettős kompresszor. A zöld színű váltókar és a szintén egyedi fényezésű kézifék sem volt rossz választás az autóhoz!

Forrás:

Ha tetszett az írás, kérlek oszd meg a Facebookon! Köszönöm!
0 people like this.
Facebook
Facebook
Instagram
Google+
Google+
Youtube
Youtube
Email
RSS

Kapcsolódó írások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Alapjárat