home Hasznos infók Hirdetések lepik el az infotainment rendszereket is?

Hirdetések lepik el az infotainment rendszereket is?

0 people like this.

Az idegesítő hirdetések hamarosan az autód multimédiás képernyőjén is megjelenhetnek. A tervezet szerint azonban lesz egy menekülőút a reklámok elől azok számára, akik hajlandóak lesznek kinyitni a pénztárcájukat.

Mi az abszolút kedvenced az Internettel kapcsolatban? A hirdetések, ugye? És a TV-vel kapcsolatban? Szintén a reklámok. Tudtam. A fenébe is az egésszel, annyira szereti mindenki azokat a jó kis reklámokat.

Felröppent egy “remek” hír, mely szerint a hirdetések hamarosan egyenesen az autódban lévő képernyőkön is megjelennek – vagy többet kell fizetned az autós közösségi szolgáltatásokért. Választhatsz. Hát nem csodálatos?

Infotainment rendszer

A Telenav nevű műszaki cég egy autós hirdetési platformot jelentett be, mely tulajdonképpen elfoglalja az infotainment képernyődet bármikor, amikor álló helyzetben szeretnéd használni a közösségi szolgáltatásokat. Tudod ez olyan, mint amikor az okostelefonodon játszol egy játékkal, és az bombáz téged egyéb játékokról szóló hirdetésekkel, melyért cserébe plusz életet, vagy dupla jutalmat kapsz. A szereteten, rajongáson kívül semmi mást nem érzel a hirdetések iránt, igaz? Ugye így van ez?

A Telenav ördögi terve azt is tartalmazza, hogy több pénzt kell fizetned az autós szolgáltatásokért, ha nem nézed meg ezeket a hirdetéseket. A cég egyik szóvivője, aki az ördögszarvait valószínűsíthetően egy kalappal takarta el, azt mondta, hogy ez az ötlet segít az autógyártóknak, hogy a közösségi szolgáltatásokkal kapcsolatos költségeiken faragjanak.

Hirdetések az infotainment képernyőkön?

Felvetődik a kérdés, miért ne használhatnád az okostelefonodat, ha már úgyis fizetsz az adatforgalomért? Igen, természetesen használhatod. Ha egy jó éttermet keresel, csak annyi lesz a dolgod, hogy félreállsz az autóval az út szélén, és már kaphatod is elő a mobilodat – őszintén szólva nem valami kényelmes megoldás.

A Telenav vezérigazgatója azt mondta:

“Ez az új rendszer egy izgalmas lehetőség, mely segíthet a közösségi szolgáltatások finanszírozásában, sőt még egy kis egészséges nyereséget is hozhat, miközben a biztonságos, magával ragadó, és releváns ajánlatok hozzájárulnak a fogyasztói élmény növeléséhez.”

Én még mindig azt mondanám erre, hogy kösz, de nem. Ez az egész azt sugallja, hogy inkább teljesen kerüljük el az Internet kapcsolattal rendelkező autókat. A televíziózást, a netezési élményt már csorbítják a reklámok, és a hirdetések, legalább a kocsiban hagyják békén az embereket.

Forrás: Car Throttle

Ha tetszett az írás, kérlek oszd meg a Facebookon! Köszönöm!
0 people like this.
Facebook
Facebook
Instagram
Google+
Google+
Youtube
Youtube
Email
RSS

Kapcsolódó írások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Alapjárat