2018. január 27. | 01:03

Az idegesítő hirdetések hamarosan az autód multimédiás képernyőjén is megjelenhetnek. A tervezet szerint azonban lesz egy menekülőút a reklámok elől azok számára, akik hajlandóak lesznek kinyitni a pénztárcájukat.

Mi az abszolút kedvenced az Internettel kapcsolatban? A hirdetések, ugye? És a TV-vel kapcsolatban? Szintén a reklámok. Tudtam. A fenébe is az egésszel, annyira szereti mindenki azokat a jó kis reklámokat. Felröppent egy “remek” hír, mely szerint a hirdetések hamarosan egyenesen az autódban lévő képernyőkön is megjelennek – vagy többet kell fizetned az autós közösségi szolgáltatásokért. Választhatsz. Hát nem csodálatos?

A Telenav nevű műszaki cég egy autós hirdetési platformot jelentett be, mely tulajdonképpen elfoglalja az infotainment képernyődet bármikor, amikor álló helyzetben szeretnéd használni a közösségi szolgáltatásokat. Tudod ez olyan, mint amikor az okostelefonodon játszol egy játékkal, és az bombáz téged egyéb játékokról szóló hirdetésekkel, melyért cserébe plusz életet, vagy dupla jutalmat kapsz. A szereteten, rajongáson kívül semmi mást nem érzel a hirdetések iránt, igaz? Ugye így van ez? A Telenav ördögi terve azt is tartalmazza, hogy több pénzt kell fizetned az autós szolgáltatásokért, ha nem nézed meg ezeket a hirdetéseket. A cég egyik szóvivője, aki az ördögszarvait valószínűsíthetően egy kalappal takarta el, azt mondta, hogy ez az ötlet segít az autógyártóknak, hogy a közösségi szolgáltatásokkal kapcsolatos költségeiken faragjanak.

Felvetődik a kérdés, miért ne használhatnád az okostelefonodat, ha már úgyis fizetsz az adatforgalomért? Igen, természetesen használhatod. Ha egy jó éttermet keresel, csak annyi lesz a dolgod, hogy félreállsz az autóval az út szélén, és már kaphatod is elő a mobilodat - őszintén szólva nem valami kényelmes megoldás. A Telenav vezérigazgatója azt mondta:
“Ez az új rendszer egy izgalmas lehetőség, mely segíthet a közösségi szolgáltatások finanszírozásában, sőt még egy kis egészséges nyereséget is hozhat, miközben a biztonságos, magával ragadó, és releváns ajánlatok hozzájárulnak a fogyasztói élmény növeléséhez.”
Én még mindig azt mondanám erre, hogy kösz, de nem. Ez az egész azt sugallja, hogy inkább teljesen kerüljük el az Internet kapcsolattal rendelkező autókat. A televíziózást, a netezési élményt már csorbítják a reklámok, és a hirdetések, legalább a kocsiban hagyják békén az embereket. Forrás: Car Throttle