home Tech Nissan GT-R/C: távirányítós autó nagyfiúknak

Nissan GT-R/C: távirányítós autó nagyfiúknak

129 people like this.

Silverstone legendás pályáján 210 km/h-ás sebességet produkált a hétköznapi, PS kontrollerrel irányított Nissan GT-R/C. Te is képes lennél erre?

A konzoljátékok rajongói végre fellélegezhettek, hiszen megérkezett a Gran Turismo Sport PlayStation 4-re. És ha már PS4, akkor a Nissan felkereste a JLB céget, hogy átalakítsanak át  egy eredeti, 542 lóerős Nissan GT-R-t rádióvezérelt sportkupévá! Nem is kellett kétszer mondani, beleépítettek négy robotot, amik a kormányt, sebességváltót és a pedálokat rángatják.

Nissan GT-R/C

A rendszer teszteléséhez a Nissannak szüksége volt egy sofőrre, így került Jann Mardenborough a képbe, aki konzoljátékosból vált valódi pilótává. A versenyzőt Japánból átrepítették Angliába, ahol egy apró helikopterben találta magát, ugyanis innen kellett figyelnie a teszt során az általa navigált Nissan GT-R/C-t.

Nissan GT-R/C

Jann sem a lökhárítóra szerelt kamerákra, sem az óracsoportra nem tudott támaszkodni a veretés közben, csak és kizárólag a szemeire hagyatkozhatott, a helikopter ebből a szempontból a legjobb megoldásnak tűnt. A mérnökök egy kilométeres hatótávot biztosítottak a gyári állapotú DualShock kontrollernek, és természetesen két független biztonsági rendszer is készenlétben volt, az esetleges bakik vagy problémák elkerülése végett.

Nissan GT-R/C sofőr nélkül

Az állandóan mozgó helikopter kiváló rálátást biztosított, bár voltak nehézségei a sportkocsi lekövetésével. 1.17.47-es időt futottak a Silverstoneban, eközben elérték a 210 km/h-ás végsebességet is, az átlag pedig 122 km/h volt. Ez különösen jó eredménynek számít, hiszen pilótával 134 km/h-ás átlagot futottak az autóval a 2,6 kilométeres pályán, sőt, ez megegyezik egy tapasztalt sofőr által navigált 370Z körével.

Na de lássuk, mégis hogyan is teljesített a Nissan GT-R/C Silverstoneban:

Forrás:

TopGear

Ha tetszett az írás, kérlek oszd meg a Facebookon! Köszönöm!
129 people like this.
Facebook
Facebook
Instagram
Google+
Google+
Youtube
Youtube
Email
RSS

Kapcsolódó írások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Alapjárat