2017. október 03. | 12:02

Egy éve fogant meg az Alapjárat gondolata, ezen alkalomból utazott el a stáb az Avalon Parkba, ahol egy tartalmas napot tölthettünk el az elektromos gokartok rengetegében

Az Alapjárat blog ötlete tavaly ilyenkor kezdett kirajzolódni, ekkor kemény munka vette kezdetét, így azóta több, mint 17 ezer lájkot zsebeltünk be Facebookon, havi átlagos látogatottságunk már a 100 000-et súrolja. Izgatottan vártuk a pénteki csapatépítőt, hiszen nem akármilyen programmal készült nekünk Bence, az Alapjárat egyik alapító tagja.

Főbb partnereinkkel, a MAH Zrt.-vel és a Pannonhandel Zrt.-vel közösen indultunk neki kicsivel 8:00 után a 220 kilométeres távnak. Utunk Miskolctapolcára vezetett, a Bükk szívében található Avalon Parkba. A természetes környezetben található élménypark minőségi és igényes szórakozást kínál családoknak, pároknak és nem utolsó sorban tökéletes volt arra, hogy csapatunk még inkább összekovácsolódjon.

A HELL Kart & Event Center részleget céloztuk meg, amely Magyarország egyik legmodernebb elektromos gokart pályája, 35 gokarttal, amik a robbanómotoros gokartok élményét természetesen nem tudják visszaadni, viszont a valódi motorhangot generáló hangszórók némileg enyhítették a benzingőz hiányát. A pálya egy 560 méteres aszfaltcsíkot takar, 8-12 méter szélesen, amely akár 7 különböző pálya-verzió kialakítására alkalmas.

A gokartok kezelése gyakorlatilag ugyan úgy zajlott, mint benzines társaiké. Tovább fokozta az izgalmakat, hogy a kormányon elhelyezett BOOST gomb megnyomásával - ami körönként kétszer villant ki - 10% extra löketet kapott a járgány, nagyjából 10 másodpercig. A gokartok erőssége állítható volt a pályabírók által 7-30 lóerőig, így elkerülhető volt az, hogy valaki erőszakosan, szabálytalanul közlekedjen, ugyanis egy gombnyomással leszabályozhatták őket.

Minden a regisztrációval kezdődött, mindenki saját maga töltötte a számítógépes űrlapot, amihez még képet is lehetett rendelni. Időrendi sorrendben három csoportra osztották fel a 24 főből álló csapatunkat és megkezdődtek az időmérő edzések. Az első pár kör csak bemelegítés gyanánt zajlott, ezután viszont már mindenkinek mérték a köridejét. Az időeredmények alapján kialakult ismét három csoport és kezdődhetett a valódi küzdelem! Aki igazán ráérzett, az 45 másodperc környékén futott egy kört. A legjobb 8-as csoport zárta a versenyt, megtörtént az eredményhirdetés, ahol értékes nyereményekkel gazdagodtak a dobogósok. Jó volt látni, hogy csapatunk hölgy tagjai is élvezték a versenyt, a férfiakról nem is beszélve, kiválóan szórakoztunk.

Sajnálatos, de ezen alkalomból búcsúztunk el Aranyossy Medárd kollégánktól, aki a kezdetektől fogva hozzájárult az Alapjárat sikereihez, köszönjük neki az alapos munkát és a szívós kitartást! Reméljük, nem örökre kell tőle elköszönnünk, amennyiben lesz ideje új munkaköre mellett is ír majd cikkeket, és számítunk rá a videós tesztek alkalmával is.

Jöjjön egy kis válogatás Medárd legjobb cikkeiből, videóiból!

Mercedes-Benz S500 Coupé - Teszt

Lada 4x4 Urban - Teszt

Fiat Tipo kombi - Teszt