Impresszum

0 people like this.

Az Alapjárat szerkesztősége

📧 Tóth Balázs főszerkesztő:

Tóth Balázs“Az Alapjárat 2016 októberében indult. Szerkesztői csapatunk a forgalom növekedésével arányosan bővült. Küldetésünk, hogy olvasóinkkal értékes tartalmakat osszunk meg az autós tesztek, az interjúk, cikkek, hírek tekintetében. Az Alapjárat nem csupán egy autós hírportál, igyekszünk összefogni a magyar autós közösséget.”

📧 Gyirán Róbert főszerkesztő-helyettes:

Gyirán Róbert“Korábban az autókereskedelemben dolgoztam, így kerültem kapcsolatba az autókkal. Az Alapjárat blogot azért indítottuk, hogy olvasóink első kézből értesüljetek a változásokról az autóiparban, vagy a szabályozásban. Ezen felül célunk, hogy megszólaltassunk embereket érdekes járművekkel.”

📧 Haszon Zoltán szerkesztő:

Haszon Zoltán“Életem nagy részén végigkísértek különböző autós vonások. Családi vállalkozásunk, ami egy nagy autószerviz centrum, irányvonalat adott az életemnek, ezért egy autóelektronikai szakiskolába jártam és tanulmányaim végül marketing és kommunikáció témakörben fejeztem be az egyetemen. Nagy öröm számomra egy ilyen fiatalos csapat tagjának lenni és látni, hogy mindenki arra hajt, hogy az olvasóink minél jobb és több hírt kapjanak meg a nagyvilágból!”

📧 Erős Márk újságíró/műsorvezető:

Erős Márk“Már a jogosítvány megszerzése előtt hegesztett difis Ladával indultam szlalom versenyeken, valahol ott, a gumifüstben ébredtem rá arra, hogy egyszer majd autókkal akarok foglalkozni. Jelenleg egy E34-es BMW-t pátyolgatok, pofozgatok, amit imádok még úgy is, hogy rengeteg időt és pénzt emészt fel. Az Alapjáraton belül az autó-tesztekre koncentrálok leginkább, kollégáimmal azon ügyködünk, hogy nézhető, élvezetes, fiatalos formátumban készítsünk videós anyagokat a számotokra.”

📧 Fülöp Norbert Attila újságíró:

Fülöp Norbert“A modern technológiák megszállottja voltam világéletemben, de nem elégedtem meg azzal, hogy olvasok róluk, kézbe akartam venni, ki akartam próbálni ezeket. A korszerű autókban ma fontosabb az elektronika, mint a vas, a szoftverek pedig már nem csak a motor megfelelő működését és a biztonságot felügyelik, hanem lassan a kormányt is kiveszik a kezünkből. Ez akár tetszik, akár nem, alapjaiban változtatja meg a világunkat, mert ami eddig sci-finek tűnt, az a technológiai fejlődésnek hála egyre többször kézzel fogható termékekben, szolgáltatásokban ölt testet. Ezekről az autós trendekről, legújabb technológiákról és fejlesztésekről szeretnék tudósítani az olvasóknak.”

📧 Háfra Zsolt fotós/újságíró:

Háfra Zsolt“Furcsa módon a mi családunkban nem volt nagy rajongás az autós világ iránt. Édesapámtól kaptam meg a még filmes gépét 8 éves koromban, ami hozzám nőtt. Az első autós rendezvény számomra a Hungaroring Fest volt 2009-ben, amire édesanyám vitt el. Nézőként megtetszett az autóversenyzés világa, de ez nem volt elég! Többet szerettem volna. Megvásároltam az első digitális gépemet is. A változás 2013-ban érkezett el, amikor már hobbi fotósként tudtam akkreditálni rendezvényekre. Azóta eltelt pár év, kihúztam néhány európai versenypályát a bakancslistámról. Megfordultam a legrangosabb autós, motoros szériák versenyein, mint csapatfotós. Többek közt: WSBK, IDM, DTM, WTCC/WTCR, ETRC, ESET V4 Cup. Örömmel csatlakoztam az Alapjárat csapatához. Új kihívást és rengeteg lehetőséget látok magam előtt. “

📧 Hajas Imelda újságíró:

Hajas Imelda“Szerintem elárul egy s mást egy lányról a dolog, hogy kiskorában jobban élvezi a kisautók társaságát, mint a Barbie Babákét. Az én esetemben ez pontosan így volt és ahogy cseperedtem, mindvégig szerettem volna valamilyen módon bekerülni az autós világba. 2015-ben lehetőségem nyílt kijutni a Sanghaji Autószalonra, ahol könnyekkel küszködve beülhettem többek közt a kedvenc autómba is. Céljaim egyike ebből fakadóan az volt, hogy minél hamarabb jogosítványomhoz jussak és elsajátíthassam saját vezetési stílusomat. Egyetemista hallgatóként nagy öröm számomra, hogy már most a leendő szakmámban tevékenykedhetek, így azon leszek, hogy minél izgalmasabb, élvezetesebb és szakmaibb tartalmat nyújtsak olvasóink felé!”

📧 Nagy Alexander újságíró:

Nagy Alexander“Már egészen kiskorom óta az autók körül forog az életem, szabadidőmben tucatszám olvastam az Auto-Bildeket, jegyeztem meg a katalógusadatokat. A jogosítványom megszerzése után csak tovább nőtt a fanatizmusom, végre én is átélhettem gyakorlatban azokat, amikről addig csak olvastam. Meggyőződésem, hogy minden motorral hajtott négykerekűben van szerethető tulajdonság, némelyikben könnyebb, másban nehezebb megtalálni. Cikkeimmel szeretnék szakmailag korrekt, mégis élvezetes tartalmat átadni az erre nyitott olvasóknak, legyen szó húszéves japán egyterűről, vagy ugyanennyi milliós német prémiumról.”

📧 Müller Attila újságíró/műsorvezető:

Nagy Alexander“Lételemem a pörgés, az alkotás, a sebesség, az élmény-vadászat és a bakancs listás tételek gyűjtése. 🙂 Amit csak lehet, kipróbálok, és igyekszem szívvel-lélekkel, élet-fanatikusként vidáman létezni. Nem bántva, inkább szórakoztatva és segítve másokat! Voltam s vagyok színész, zenész, TV-s és színpadi műsorvezető, örök kalandor-életművész-kaszkadőr, motoros, siklóernyős, harcos, bohóc, és naná, hogy imádom a klassz verdákat és motorokat! Épp úgy, mint ti! 🙂 Jelenleg a talán legelső Crossovert hajtom (Toyota RAV4), és jó időben XT660-zal csapatom. Főleg a tesztek és egyéb videók – pl.: autós kütyü unboxing – készítésében veszek részt, de motoros témákkal-tesztekkel és egyéb érdekes videókkal is igyekszem majd fűszerezni az oldalt.”

📧 Rupa Adrienn fotós/újságíró:

Rupa Adrienn“Édesapámtól gyermekkorom óta hallom, hogy japán autót kell venni drága kislányom! Ennek megfelelően jelenleg egy 98-as Mazda MX-5 NB-t pofozgatunk a barátokkal, amely hű társam a mindennapokban is. Az autózásba 14-15 évesen szerettem bele, mikor is egy 1.3-as Swiften megtanultam gépjárművet működtetni. Később még inkább a japán autók és a drift irányába húztam el, de minden érdekel, amit motor hajt, legyen az bármiféle fajta. Célom, hogy minél több minél érdekesebb témát juttassak el az olvasókhoz nőként, hiszen ez egy férfiak uralta terep, így érdekes lehet az új nézőpont.”

📧 Német Kornél fotós:

Németh Kornél“10 éve foglalkozom képalkotással, 5 éve pedig a videógyártással is komoly barátságot ápolok. Már gyerekkoromban is érdekeltek a négykerekű járművek és ahogy múltak az évek, ez szerelemmé vált. Az Alapjáratnál a két meghatározó szenvedélyem összekötésével egy számomra álomszerű lehetőség vált valósággá. A célom, hogy technikailag és tartalmilag is egyre minőségibb tartalmat gyártsunk a nézőközönségnek.”

📧 Póczak Tamás ügyfélkapcsolati menedzser:

Póczak Tamás“Családi hagyományként nagyapám és édesapám után természetes volt, hogy az autós világ az életem része lett. Tanulmányaim során elkalandoztam az informatika területére is, de az autózás mindig megmaradt hobbinak. Életem első autója egy BMW e21 BAUR ami eléggé megadta a BMW iránti rajongásom alapkövét. Később volt egy időszak, amikor a GSI láz ért utol Kadett, és Astra formájában is, de a BMW-hez való visszatérés elkerülhetetlen volt számomra. A mai napig szeretek az autók közelében lenni, ezért is örülök, hogy segíthetek az alapjarat.hu körüli feladatokban.”

Külsős munkatárs

  • Hajdu Balázs
0 people like this.