2018. március 23. | 17:32

Új időszak kezdődik a cég életében, ugyanis már a Renault és a Dacia márkák is elérhetőek az autóvárosban, az impozáns megnyitó után sok mindenről szó esett!

A Duna Autó Zrt. immár 28 éves történetében mindig szem előtt tartotta a változó piaci trendeket és a sok kihívást adó üzleti környezetben is képes helyt állni ilyen hosszú idő után is. A cég mára Magyarország legszélesebb palettájával rendelkező autókereskedésévé nőtte ki magát, mely közel három évtizedes töretlen lelkesedéssel, elhivatottsággal és releváns szakértelemmel áll ügyfelei és vásárlói rendelkezésére. Ennek az új ékköve a most megnyitott Renault és Dacia szalon, mely nagyon magas minőségű, elegáns-letisztult környezetben várja leendő vásárlóit. A szalon belül és kívül egyaránt modern francia belsőépítészeti megoldásokat tartalmaz a sárga-fekete, Forma-1-ből is jól ismert színnel is találkozhatsz a szalonban. Ormos István, a Duna Autó Zrt. vezérigazgatója tartott beszédében elmondta, hogy nagyon nehéz időszak volt maga az építés a hideg időjárás és a hó miatt, de nem állt meg egy pillanatra sem és végül elkészült. Megköszönte munkatársainak a bizalmat és hogy nagyszerű csapatot alkotnak a cégen belül. Hozzátette, hogy az új szalonban profi és tapasztalt értékesítők állnak az ügyfelek rendelkezésére. A megnyitón továbbá részt vett a Renault Magyarország igazgatója, Wachtler Tamás és a Közép-Kelet európai regionális igazgató Gregort Zalewski. Ők ketten a bemutató elején egy Renault ZOE teljesen elektromos autóval érkeztek, s rögtön azzal kezdték meg beszédüket, hogy akár Lengyelországból is jöhettek volna, ugyanis egy töltéssel ez az autó 400 kilométert tud megtenni. Gregort Zalewski az alábbiakat mondta:
„Nagyon örülök, hogy itt lehetek önökkel ezen a csodálatos estén, ebben a csodálatos épületben és szeretnék gratulálni a tulajdonosoknak. A Renault, Mitsubishi és Nissan szövetség az egész világon több, mint 10 és fél millió autót értékesített 2017-ben, és az új partnerünkkel biztos vagyok benne, hogy ezt a szép nagy számot tovább tudjuk emelni. Még egyszer gratulálok és sok boldog és elégedett ügyfelet kívánok!”
A Duna Autó Zrt. a Renault, illetve a Dacia szalon megnyitásával 15-re emelte a márkapalettát, ezzel valóban érdemes az autóváros megnevezésre, miközben Magyarországon teljesen egyedülálló kínálattal rendelkezik. Wachtler Tamás a Renault elmúlt évi sikereiről beszélt és bizakodó a Duna Autóval való együttműködés kapcsán, bízik abban, hogy piacvezető vállalat lesz a két új francia márka megjelenésével. Kiemelte, hogy fiatal a Renault termékpalettája, és az elektromos program is szép sikereknek néz elébe. A magyar piacon most kezdődik az elektromos autók értékesítése, jelen pillanatban Európában a Renault piacvezető, a Nissannal karöltve pedig világelsők. A Renault az elektromos autózásba pedig több, mint 4 milliárd eurót fektetett. Csak a Renault rendelkezik teljes elektromos palettával jelenleg egészen a kisteherautóig, továbbá 2022-ig további nyolc teljesen elektromos autót fog bevezetni a piacra.