2017. március 09. | 13:29

A 2017-es Genfi Autószalon tartogat csodálatos konstrukciókat, nézzük a legújabb, forradalmi négykerekűeket

2018 Range Rover Velar

A Land Rover standjánál diskuráló, csodálkozó tömegek mozgolódnak szüntelenül. Nem is csoda, hiszen én is egy ilyen nagyszerű Velar-t képzeltem el élőben: a mesterien megmunkált külső a hatalmas, sima felületekkel letisztulttá, szigorúvá teszi a luxusterepjárót. Évtizedenként egyszer jelenik meg ilyen meggyőző autó a Genfi Autószalonon, az fix. Az Evoque és a Range Rover Sport között keletkező űrt valószínűleg a Velar fogja kitölteni. karcsú megjelenését a karosszériába simuló kilincseknek, a sötétített oszlopoknak, tükröknek és a tetőnek köszönheti, belülről hatalmas hely fogad, az eszméletlen részletgazdagság mellett.
2018 Land Rover Range Rover Velar

Peugeot Instict Concept

Ilyen az, amikor a hosszú és széles tető még laposabbá teszi az autót, főleg, ha az ablakok is egészen parányira sikerülnek az óriási ajtófelületek mellett. Ezzel a járművel kíván a PSA csoport visszatérni az amerikai piacra, plug-in hibridként pedig ígéretes utat járhat majd be. Elsőre a hatalmas rács megrökönyödést idézhet elő. Teljesen kitölti az autó elejét, körülölelve a LED fényszórókkal ízlésesnek mondható. A B-oszlop hiányában az ajtók két irányba nyílnak, feltárva a 300 lóerős hibrid futurisztikus belsejét.
Peugeot Instnict

2017 Honda Civic Type R

A Civic Si után a Type R új szintre emelte a Honda ferdehátúját. Egy ilyen hagyományosan konzervatív gyártótól a Civic Type R egy igazi vadorzónak nevezhető, nyers, erőt sugárzó megjelenésével, 306 lóerejével. A hatalmas szárny, a páratlan számú kipufogócső mind azt jelzik, hogy a Honda nagyon belejött az utcai sportautók tervezésébe.
2017 Honda Civic Type R

Vanda Electrics Dendrobium Concept

Az itt látható koncepció egy Szingapúri startupnak köszönhető, akik a vad GTE-Pro / GTLM osztály stílusát vették alapul a tervezéskor.  A karosszéria hátrafelé vékonyodik hasonlóan a Ford GT-hez, mert a teljes elektromos hajtáslánc alacsonyan az alvázban helyezkedik el. Apropó, a Williams is részt vett a tervezésben, ők járultak hozzá a be- és kiszállást megkönnyítő pillangó ajtók és hátrafelé nyíló tető megvalósításához.
Vanda Electrics Dendrobium

Bentley EXP12 Speed 6E

A Bentley főnöke, Wolfgang Dürheimer mutatta be az eddig szigorú titokban őrzött, gyönyörű, nagy meglepetésnek számító Bentley-t. Az autó eleje átvett néhány dizájnelemet a következő generációs Continental GT-től, aminek premierje még ebben az évben várható. Összehasonlítva a jelenlegi Continentallal, a kerekek szintén roppant közel kerültek az autó orrához, kérdés, hogy mennyire veszik komolyan az elektromos Bentley-ket a potenciális vásárlók: ez az autó választ ad majd erre a kérdésre.  Az EXP12 Speed 6E-nek be kell bizonyítania, hogy egy elektromos autó is képes határtalan luxust nyújtani, a környezet védelme mellett.
Bentley EXP12 Speed 6E

2018 Volvo XC60

A karakteres vonalak és a kissé túlnyúló orr kelt elsőre feltűnést az XC90 kistestvérén. A Thor kalapácsa fényszórók egészen a továbbfejlesztett hűtőrácsig érnek, letisztult skandináv dizájn jelenik meg a beltérben is, köztük a természetes textúrákat adó egyedi faberakással. Itt az ideje, hogy az XC60 is ugyan olyan népszerű legyen, a kis crossover dizájnja és az XC90-ben is megtalálható hajtás még inkább előretörést ígér. Az XC60 sportosabb tulajdonságai segítenek megérinteni a fiatalabb vevőket, a gyönyörű belső és a zsúfolt motorpaletta pedig csak hab a tortán.
2018 Volvo XC60

Alpine A110

A kicsiny Alpine A110 egy várva várt, megfizethető középmotoros sportautó, amivel a Renault és a Nissan már régóta riogatta a közönséget. Az autó extrudált alumínium vázzal rendelkezik, ami a klasszikus Alpine kupékat idézi az 1960-as évekből. Az alumínium blokk 1.8 literes, soros négyhengeres az utasfülke mögé szerelték, így könnyedén hatja meg a hátsó kerekeket. A hét fokozatú váltón és a maga 250 lóerején kívül az Alpine masszívabbnak, felszereltebbnek tűnik, mint az Alfa Romeo 4C és lényegesen olcsóbb lesz a Porsche Caymannál is.
Alpine A110

Mercede-AMG GT

A Mercedes koncepció autója valójában egy négyajtós szedán hosszú, nyújtott testtel, agresszív orral, amely mégis eleganciát tükröz. A hátsó diffúzorban végződő központi kipufogóvég az autó egyedi megoldásai közé tartozik ami tökéletesen tükrözi az AMG jövőre vonatkozó terveit, igaz, még mindig csak egy koncepcióról van szó, de tutira utcára szánják ezt a fenevadat. Köszönhetően a négy ajtónak, a szedán sokkal könnyebben meg fogja érinteni a potenciális vevőket, mint egy kétüléses kupé. A motorháztető alatt a 4.0 literes, twin-turbós V8-as párosítva lesz egy villanymotorral és összkerékhajtással. A fúziónak köszönhetően 800 lóerő leadására lesz képes, a 0-100-as sprintet pedig 3 másodperc alatt futná meg.
Mercedes AMG GT

Forrás: Ajánlott cikkek: