2022. november 15. | 10:57

Az új dizájn letisztult, így az autókon és képeken is jól mutat.

Az utóbbi években több gyártó is újratervezte logóját, többek között a Volkswagen is. Most a csoport egy másik márkája kapott logófrissítést.

Persze a négy karika természetesen megmaradt, de az Audi némi változtatást eszközölt. A frissítés középpontjában az egyszerűség áll, az új kétdimenziós embléma lapos és letisztult.

Andre Georgi tervező szerint az új dizájn sokkal modernebb, mint az előző. A kétdimenziós terv ötlete 2016-ban kezdődött, de csak 2020-ban kezdtek el igazán foglalkozni vele, az Audi brand kinézetének átalakításakor.

Az új emblémáról hiányzik a króm, helyette kontrasztos fekete-fehér színű, amitől megmarad a 3D-s hatás. A betűtípus is egységes lesz, mind a külsőn, mind a belsőn és a gyártó honlapján is. Az Audi Type a B-oszlopon fog megjelenni az új modelleken.

A kétdimenziós márkajelzés és az egységes logó egyre elterjedtebb a gyártók körében. Nem csak a VW-soport, de a BMW, a Nissan, a Kia és a Stellantis-csoport több márkája is újragondolta a logóit.

Audi