home Tech Ilyen, amikor játszanak a németek! Jön a Mercedes-AMG GT S Roadster

Ilyen, amikor játszanak a németek! Jön a Mercedes-AMG GT S Roadster

0 people like this.

Szereted a Mercedeseket? Oda vagy a lóerőkért? Imádod, amikor a szél borzolja a hajad? Akkor neked való az új Mercedes-AMG GT S Roadster!

A Mercedes-AMG GT S Roadster ugyanazt a négyliteres ikerturbós V8-as motort kapta, mint ami az AMG GT modellcsalád többi tagját is hajtja. Ez a motor 515 lóerőre (384 kW) és 670 Nm nyomatékra képes 1900-5000-es fordulatszámon, amit egy hétfokozatú duplakulplungos sebességváltó (DCT) közvetít a kerekek felé. Csak a miheztartás végett, ez 46 lóerővel több annál, mint amire a GT Roadster képes, de 35 lóerővel kevesebb a GT C Roadster maximális teljesítményénél. 

Mercedes-AMG GT S Roadster

A GT-család meglehetősen népes, van kupé változat a GT, a GT S, a GT C, a GT R-ből, szedán verzió az 53 GT, a 63 GT és a 63 GT S-ből, ám a roadster kivitel eddig csak a GT és a GT C modellek kiváltsága volt, amihez most csatlakozik a GT S Roadster is.

Mercedes-AMG GT S Roadster nyitott tetővel

A GT S az 515 lovas erőforrással álló helyzetből 3,7 másodperc alatt gyorsul fel 96 km/órára, ami csak 0,1 másodperccel lassabb a csúcsot jelentő Mercedes-AMG GT C Roadsternél, az alap GT Roadsternél ugyanakkor 0,2 másodperccel gyorsabb. Az autó végsebessége is imponáló, 309 km/óra, ez pedig csak 6 km/órával múlja alul a GT C teljesítményét.

Mercedes-AMG GT S Roadster sárga színben

Ezek az adatok jól mutatják, hogy a németek milyen precizitással lőtték be az GT S Roadstert a két másik változat közé, hiszen vezethetőség és a teljesítmény terén alig van a három autó között különbség.

A Mercedes-AMG GT S Roadster teljesítményéhez több elem is hozzájárul. Ilyen a hátsó reteszelő differenciálmű, az adaptív sportfelfüggesztés, az alumínium lengőkarok, a nagy teljesítményű, 390 mm-es első és 360 mm-es hátsó kompozit fékrendszer, valamint a hatdugattyús első, valamint az egydugattyús hátsó féknyereg.

Az alapmodell (GT) négy menetdinamikai üzemmódjához képest itt öt lehetőség közül választhat a sofőr, ugyanis bekerült a race-üzemmód is, ami keményebb löketet jelent, ha padlóig nyomják a gázt.

Mercedes-AMG GT S Roadster belső tere

A vezethetőség szempontjából fontos az autó 47/53 százalékos tömegeloszlása, természetesen a hátsó tengelyek javára. Az izmos roadster egyébként sem csúnya, de az elöl 19, hátul 20 colos könnyűfém-felnikkel még egy ilyen tank is képes légiesnek hatni.

A Mercedes-AMG GT S Roadsterre már nem kell sokat várniuk a tehetős rajongóknak, 2018 júliusától ugyanis rendelhető lesz Európában.

Forrás:

Ha tetszett az írás, kérlek oszd meg a Facebookon! Köszönöm!
Facebook
Facebook
Instagram
Google+
Google+
Youtube
Youtube
Email
RSS
0 people like this.

Kapcsolódó írások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Alapjárat