home Nagyvilág Új 4×4-es Volvo a láthatáron

Új 4×4-es Volvo a láthatáron

0 people like this.

Megérkezett az XC40 D4, méltó ellenfele a Range Rover Evoque-nak, emellett meglepően Volvo!

Bemutatásra került a Volvo legújabb prémium SUV járgánya, az XC40. Jól hozza a Volvotól megszokott klasszikus prémium érzet szintjét, küllemre is nagyon Volvós, mégis gond nélkül sorolható SUV kategóriába. Talán a legnívósabb prémium SUV, amit mostanában láttam!

Volvo SUV
Az új XC40 4D 5 különböző motorral elérhető

A Range Rover Evoque megjelenésével bebizonyosodott, hogy terepjárót is lehet luxussal és prémium tulajdonságokkal felruházni. A 2018-ban debütáló új SUV-modelleknek is hasonló sikereket kell majd elérnie, köztük az új XC40 D4-nek is. Az új Volvo meglepően jól néz ki német vetélytársai mellett, valószínűleg nem sok ráncfelvarrásra lesz már szüksége, hiszen feltűnő és merész dizájnt képvisel, magán hordozva a Volvo sajátos karakter jellegeit.

Az XC40 három féle turbóbenzin, és kétféle dízelmotorral lesz választható, továbbá dönthet a vásárló, hogy két- vagy négykerék meghajtású verziót szeretne. Az első darabok az Egyesült Királyságban többnyire 247 lóerős 2,0 literes benzinmotorral és négykerékhajtással lettek megrendelve, valamit a 187 lóerős 2,0 literes dízeles, négykerekes volt még népszerű döntés.

Volvo XC40 4D
Az új XC40 4D letisztult, gazdag belsőtere

Az új XC40 belseje rendkívül igényes, gazdag kialakítású, kezdi megközelíteni az XC60 és XC90-es szintjét. Nincs ezer gomb a kormánykeréken, csupán az elektromos ablakokat és a tempomatot lehet szabályozni vele, de még az itt használt műanyag is prémium tapintású, távolabb nem is állhatna a „kopogós műanyag” kifejezéstől.

Az alapmodell 9 colos arcfelismerős érintő kijelzője mellett van lehetőség 12 colos verzió beszerelésére is. 13 hangfal gondoskodik a megfelelő zenei élményről, továbbá kapnak az XC40 vásárlók egy Pilot Assist sávtartó rendszert, önállóan nyíló csomagtérajtót, LED-es fényszórókat, és 18 colos könnyűfém felniket.

Volvo XC40
A minimalizmus jegyében nem került „200” gomb az XC40 4D kormánykerekére

A belső tér többnyire tágas, a csomagtartó is hatalmas, a hátsó üléseken azonban egy felnőtt méretű ember nem biztos, hogy kényelmesen elfér. Kissé rövidek a térdnek és lábaknak fenntartott terek, ettől függetlenül az ülések kényelmesek, jól támasztják az ember derekát. Csendes, majdnem, hogy zökkenő mentes utazást biztosít az XC40 D4 és a Volvotól már jól megszokott könnyed, rugalmas, vezetési élményt nyújt a sofőrnek is.

Ha prémium kategóriás SUV-ra vágyik valaki, ami nem akkora, mint egy tank, az XC40 D4 tökéletes választás. Várhatóan a 2.0 literes dízel alapmodellek ára 13.500.000 forinttól indul, felszereltségtől és motortól függően ez már csak felfelé változhat.

Forrás: AutoCar

Ha tetszett az írás, kérlek oszd meg a Facebookon! Köszönöm!
0 people like this.
Facebook
Facebook
Instagram
Google+
Google+
Youtube
Youtube
Email
RSS

Kapcsolódó írások

Egy komment itt: “Új 4×4-es Volvo a láthatáron

  1. Sziasztok! Lenne néhány észrevételem, ha megfogadjátok. Az XC40 D4 (és nem XC40 4D) nem választható 5-féle motorral, mert a D4 már az egyik motorváltozata. A 2 literes dízel, ami 190 lóerős, nem 187, a 2 literes benzines pedig a T5. A 2 literes dízel alapára nem várhatóan, hanem már biztosan 12 325 000 Ft, és hogy ezt megtudjuk, csak be kell írni: volvocars.hu. A 9 colos érintőképernyő nem arcfelismerős, a portrait-oriented azt jelenti, hogy álló formátumú. A kormánykerékről pedig egészen biztosan nem lehet szabályozni az elektromos ablakokat, az eredeti arra gondol, hogy a kormánykerék és az ablakemelő gombjai nem olyan minőségűek, mint a nagyobb modelleké. Remélem segíthettem.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Alapjárat