2018. június 22. | 12:57

Megújítják a Jeep Renegade-et. Igen, azt a Renegade-et, amely korábban rekordértékű eladást eredményezett a márka számára Európában!

A Renegade modell elsőként 2014 márciusában mutatta meg magát a nagyközönségnek a Genfi Autószalonon, ezzel együtt a márka egyben tiszteletét tette a B-SUV szegmensben. További nagyágyúk a kategóriában a Fiat 500X és a Nissan Juke. A Renegade volt szintén az első Jeep szabadidő-autó, mely Olaszországban, a Melfi SATA üzemben készült.

Az autóról képeket ide kattintva találsz.

A hűtőrács kisebb, az ikonikus, kerek fényszórók pedig LED-esek lettek

 

A Jeep Renegade már a kezdetektől fogva megalapozta ezt a rendkívül zsúfolt piaci szegmenst, valamint igen kedveltté vált azon ügyfelek számára, akik olyan SUV-t kerestek, mely képes ötvözni a Jeep márka páratlan off-road képességét a prémium SUV érzettel. Ikonikus, krómozott, hétréses hűtőrácsával, mely a korábbinál kisebb lett, megnagyobbodott ködlámpáival, illetve megjelenésével az eddiginél is több erőt és szilárdságot sugall.

Új motorválasztékkal rukkolt elő a márka a legújabb Renegade esetében, de megkapta a Cherokeeban és Wranglerben már használt 2,0 literes erőforrást is.

 

A megújult Renegade változatot átfogóbb biztonsági berendezéssel és még élvonalbelibb infotainment-rendszerrel kínálják. A Jeep filozófiája szerint ez az új modell meghaladja a határokat többek közt új motorkínálatával, mely maximális üzemanyag-hatékonyságot és kiemelkedő teljesítményt nyújt terepen és aszfalton egyaránt!

A megkülönböztető jelek közé tartoznak a trapéz alakú kerékívek

 

Bemutatkoznak tehát az új Jeep Renegade-ben az új erőforrások: három- és négyhengeres, turbós benzines motorok ezek, melyek közül a kisebbik 1,0 literes blokk 120 lóerő és 190 Nm kifejtésére, míg a nagyobb térfogatú 1,3 literes 150 vagy 180 lóerő és 270 Nm nyomaték leadására képes. A motorválaszték ezenkívül tartalmaz még frissített 1,6 és 2,0 literes Multijet II dízelmotorokat is SCR (szelektív katalitikus redukciós) rendszerrel, mindegyikük Euro 6/D kompatibilis. A 2019-es Renegade motorcsaládja egy hatfokozatú manuális, DDC (duplakuplungos) és egy kilencfokozatú automata sebességváltóval párosítható a sima és kényelmes vezetési élmény elérése érdekében.

A tervezők nem fektettek nagy hangsúlyt a hátsó megváltoztatására, de ugyanakkor kellemesebb ránézni az új Renegade-re, mint elődjére

 

Az autó ma már egy megkülönböztethetőbb stílust mutat be különösen a frissített elejével és sportos, összetéveszthetetlen dizájnú küllemével. A megkülönböztető jelek közé tartoznak az ikonikus, kerek fényszórók, (melyek immáron LED-es egységre lettek cserélve), valamint a trapéz alakú kerékívek. Az új Renegade valamilyen úton-módon az új Wranglerhez is kapcsolható, ugyanis mindkét modell tökéletesen ötvözi a városi-, de ugyanakkor az off-road nyomvonalak stílusát is.

Kétféle konfigurációval lesz elérhető a ráncfelvarrott Renegade, ezek az elsőkerék-, illetve a négykerék-meghajtás. Többek közt Selec-Terrain kipörgésgátló, Hill-Start Assist (visszaugrás-gátló) és Hill Descent Control (lejtmenet vezérlő) rendszerek lesznek elérhetők az autóban.

Többek közt visszaugrás-gátló, lejtmenet vezérlő és kipörgésgátló rendszerek is lesznek az új Renegade-ben

 

Az SUV-nél négyféle felszereltségi szintből lehet majd választani, ezek a Sport, a Longitude, a Limited és a Trailhawk. Európában 2019-ben fogják megkezdeni a Renegade értékesítését, míg Oroszországba, a Közel-Keletre és Afrikába már a 2018-as év végére meg fog érkezni a modell.