Január utolsó hétvégéjén került megrendezésre a hónap legszabadabb autós találkozója - autómustra, japán módra
Január egy örömteli hónap az autórajongók számára, főleg ha Tokióban tölti azt az ember. A Daikki új évi összejövetelétől egészen a Tokiói Autó Szalonig és az éjszakai találkozókig, rengeteg lehetőség van megcsodálni a Japán motorkultúra egyedi példányait. Újra itt egy egész hétvégés esemény, amely a legkülöncebb mind közül, a JCCA új évi meeting-je, amely összehozza a veterán autó őrülteket, hogy egy teljes hétvégén keresztül vegyék szemügyre egymás autóit, a Tokiói Odaiba negyedben. A JCCA, Japán Classic Autó Szervezet, az ország egyik legnagyobb rajongói klubja.
Annak ellenére, hogy egyre népszerűbbek a classic japán autók, 2017-ben valamivel csökkent a részvételi arány a korábbi évekhez képest. De szerencsére, a kevesebb autó nem ment a minőség rovására. Az esemény fizetős részlegére megvettük a belépőt, elmerültünk a classic autók tengerében, de maradhattunk volna az ingyenes parkolóban is, ahol tokiói tuning közösségek színe-java kápráztatott el bennünket.
Tokió - Kyusha Tuning találkozó
Még mielőtt beléptünk volna a rendezvény kapuin, egy Lancia Stratos-t pillantottunk meg. Mivel ez egy rendkívül ritka darab, ( 492-t gyártottak belőle), megkockáztatom, hogy ez egy remek replika, de Tokióban semmiben nem lehetünk biztosak…
Tokió - Kyusha Tuning találkozó - Lancia Stratos
Rengeteg olyan autót láttunk élőben, amiket eddig csak képernyőn csodálhattunk: Toyota 2000GT? KPGC110 Skyline GT-R? Mazda Cosmo Sport? Ritkábbnál ritkább autók is megjelentek, mint a Silvia 240RS, aminek a 200-as változata a Group-B-s raliautók sorát erősítette a 80-as években. A 240RS motorja egy egyedi darab a Nissan motorsport történelmében: az FJ24, ami a mélyen tisztelt FJ20 blokk utódja volt.
Tokió - Kyusha Tuning találkozó - Nissan Silvia 240RS
Nagy számban képviselték magukat a kaizo-sha -átalakított autók, mint például ez a Datsun Sunny.
Tokió - Kyusha Tuning találkozó - Datsun Sunny
Erre lehet mondani, hogy ez egy Hakosuka kaizo-sha kezdő csomag. Közelebb került a földhöz, RS Watanabe kerekek, légterelők - klasszikus megjelenés. Egy GT-R replika sem kerül kevesebbe, mint 45 000 dollár, nagyjából 13 millió forint.
Tokió - Kyusha Tuning találkozó - Nissan GT-R
Íme, egy lenyűgöző első generációs Celica GT, komolyabb felszereltséggel - elektromos ablakemelővel, légkondicionálóval és egy továbbfejlesztett motorral.
Tokió - Kyusha Tuning találkozó - Toyota Celica GT
Amíg a Celica ikonikussá vált saját magától, addig a Mitsubishi-nek ez csak komoly erőfeszítések árán sikerült. A Galant FTO-ról van szó - az oliva zöld fényezés nem tűnik eredetinek, de a tulaj azt mondta, ez gyári Mitsubishi szín.
Tokió - Kyusha Tuning találkozó - Mitsubishi Galant FTO
Tokió - Kyusha Tuning találkozó
Többek között, minden ikonikus Japán felni stílus is megcsodálható, megvásárolható.
Tokió - Kyusha Tuning találkozó - Ikonikus japán felnik
Őszintén szólva nem csak azért jöttem Odaiba, hogy hivatalos rendezvény autóit tekintsem meg, hanem hogy a közelben lévő parkoló autóit is megcsodáljam. Ki is szúrtam egy elképesztően letisztult AE86 Levin-t – a domború SSR Mk2s felnik felejthetetlenek!
Tokió - Kyusha Tuning találkozó - Toyota AE86
A kyusha-i esemény hangulata túlnyomórészt nyugodt és vidám, nem úgy mint a Tokiói Autó Szaloné, ahol úgy kell megfékezni a túlbuzgó fotósokat a mérgelődő tulajoknak, itt több mint boldogok az emberek, ha megmutathatják autóik részleteit, elmesélhetik személyes tapasztalataikat a járgányokról. Ahogy öregszenek a classic autók, egyre több időt és pénzt kell rájuk fordítani. Az átlagos tulajdonosok életkora 55 körül mozog, de sok fiatal feltörekvő igyekszik életben tartania az autós hagyományokat. Az egyetlen probléma az, hogy a legtöbb ilyen autó annyira drága, hogy megfizethetetlen a sihederek számára. Az írás alapjául a következő cikk szolgált: Ajánlott cikkeink:
Lássuk a felhozatalt!
Még mielőtt beléptünk volna a rendezvény kapuin, egy Lancia Stratos-t pillantottunk meg. Mivel ez egy rendkívül ritka darab, ( 492-t gyártottak belőle), megkockáztatom, hogy ez egy remek replika, de Tokióban semmiben nem lehetünk biztosak…
Rengeteg olyan autót láttunk élőben, amiket eddig csak képernyőn csodálhattunk: Toyota 2000GT? KPGC110 Skyline GT-R? Mazda Cosmo Sport? Ritkábbnál ritkább autók is megjelentek, mint a Silvia 240RS, aminek a 200-as változata a Group-B-s raliautók sorát erősítette a 80-as években. A 240RS motorja egy egyedi darab a Nissan motorsport történelmében: az FJ24, ami a mélyen tisztelt FJ20 blokk utódja volt.
Nagy számban képviselték magukat a kaizo-sha -átalakított autók, mint például ez a Datsun Sunny.
Erre lehet mondani, hogy ez egy Hakosuka kaizo-sha kezdő csomag. Közelebb került a földhöz, RS Watanabe kerekek, légterelők - klasszikus megjelenés. Egy GT-R replika sem kerül kevesebbe, mint 45 000 dollár, nagyjából 13 millió forint.
Íme, egy lenyűgöző első generációs Celica GT, komolyabb felszereltséggel - elektromos ablakemelővel, légkondicionálóval és egy továbbfejlesztett motorral.
Amíg a Celica ikonikussá vált saját magától, addig a Mitsubishi-nek ez csak komoly erőfeszítések árán sikerült. A Galant FTO-ról van szó - az oliva zöld fényezés nem tűnik eredetinek, de a tulaj azt mondta, ez gyári Mitsubishi szín.
Vidd haza kedvenc modelled, kézben!
Ha végeztél az autómustrával, itt az ideje körülnézni a bazárban! A classic magazinoktól kezdve találhatsz plakátokat, méretarányos autómodelleket és elhasználódott, egyedi alkatrészeket, amiket kitehetsz a polcodra.Többek között, minden ikonikus Japán felni stílus is megcsodálható, megvásárolható.
Őszintén szólva nem csak azért jöttem Odaiba, hogy hivatalos rendezvény autóit tekintsem meg, hanem hogy a közelben lévő parkoló autóit is megcsodáljam. Ki is szúrtam egy elképesztően letisztult AE86 Levin-t – a domború SSR Mk2s felnik felejthetetlenek!
A kyusha-i esemény hangulata túlnyomórészt nyugodt és vidám, nem úgy mint a Tokiói Autó Szaloné, ahol úgy kell megfékezni a túlbuzgó fotósokat a mérgelődő tulajoknak, itt több mint boldogok az emberek, ha megmutathatják autóik részleteit, elmesélhetik személyes tapasztalataikat a járgányokról. Ahogy öregszenek a classic autók, egyre több időt és pénzt kell rájuk fordítani. Az átlagos tulajdonosok életkora 55 körül mozog, de sok fiatal feltörekvő igyekszik életben tartania az autós hagyományokat. Az egyetlen probléma az, hogy a legtöbb ilyen autó annyira drága, hogy megfizethetetlen a sihederek számára. Az írás alapjául a következő cikk szolgált: Ajánlott cikkeink: