2016. november 29. | 15:47

Volt olyan, hogy eszedbe jutott egy ötlet, de mivel nem tűnt életképesnek/megvalósíthatónak a dolog rögtön el is vetettétek?

Minden bizonnyal. De vannak ötletek, amik elsőre őrültségnek tűnnek, megszületnek, és leesik tőlük az emberek álma. Pont mint az, amelyikkel akkor találkoztam, amikor csak úgy körbenéztem, hogy mégis milyen autókat árulnak éppen, és szembetalálkoztam ezzel a szörnyeteggel.

Audi A6 S6 Avant

Idáig semmi érdekes, elsikkadtam az S6-os jelzés mellett. Quattro, Tiptronic váltó, uncsi. 5,2-es V10-es Lamborghini motorral… Tessék? Valaki komolyan belerakott egy Lamborghini motort egy Audiba? Nem gányolt kocsi ez, anno az Audi mérnökei a C6-os generációt úgy álmodták meg, hogy ez a „pici”, közvetlen befecskendezéses lambó motor kerüljön bele. És elég jól is bírja használatot, hisz ez a példány, amit árulnak a 10 éve alatt 242 ezer km-t futott. De már maga a hirdetése szövege is megér egy misét:
5204 cm3 - 320 KW- 435 lóerő ! 242.010 Km. - Végig vezetett szervizkönyv - friss vezérlés csere ! 2006.01. havi - 2018.09. hó.-ig vizsga ! Extrák : 2006.- kornak megfelelően FULL EXTRA ! Eurotax érték szerinti új ár - Több mint egy kertesház ára :-D ! ! !
Leírás: Jújjj, még a térdem is beleremeg amikor erre az autóra csak ránézek. Egy elegáns hétköznapi óriási helykínálatú családi kombiba valami beteg állat Audiéknál (Győrben, jé ez made in Hungary?) kitalálta, hogy építsenek bele egy egzotikus vadállat motort, és pont a Lamborghini Gallardo erőforrására esett a választás. Szörnyű ezt még kimondani is hogy van egy autóm amiben Lambo motor van! Az erőt természetesen valahogy át kell vinni az utakra, eme célból is itt az összkerékhajtás - hosszú évek alatt kiforrott quattro technika 40:60 arányban a hátsó tengely javára - és acélrugós sportfutómű, amivel egyáltalán nem érezni, hogy a megszokottnál sokkal gyorsabban bevettük a kanyarokat. Ebben a kivitelben nem divat a kézi váltó, úgysem tudnánk olyan gyorsan reagálni mindenre a kuplungozással viszont a kormány mögötti fülekkel mi is válthatunk manuálisan mint a Forma 1-ben - megunhatatlan! Összhatására belepasszíroz az autó a Recaro sport ülésekbe. Komfort terén gyakorlatilag full extra, elöl hátul fűthető bőr ülések, navigáció, elektromos állítások, bomba szép hangzású Bose hifi rendszer, Solar napfénytető és még sorolhatnám. A fogyasztásról csak pár érdekességet megemlítenék. Eleve ha ez a kérdés felmerül, akkor nem szabad ilyen autót venni, de meglepő módon a modern autógyártás képes arra, hogy átlag hétköznapi használatban az étvágya 10 liter köré tehető. Eme varázslatos technikai csodáról olvasson utána hogy ezt hogyan csinálták meg. Kicsit agresszívebbre véve sem tétel az étvágya. A többiről lényegtelen beszélni, mert arra a részre már zárt versenypályán vagy az amerikai kiszáradt sóstóban lehet tapasztalatot szerezni. Az autó múltját tekintve is fenomenális. Végig lekövethető előélet, második tulajdonosa Svájcból vásárolta és a szervizkönyvét itthon is vezette. Sőt, az autón a vezérlés teljesen frissen van cserélve, és minden kötelező szervizt elvégeztetett a szakműhelyben, az összes beszerelt alkatrészre 2 év gyári garancia van, amiből hátra van több mint másfél év. Számlák, szervizkönyv, összes kulcs gyári dokumentációk hiánytalan. A kocsi karosszéria is tökéletes állapotban van, gyári kocsiszekrénnyel rendelkezik. Gyakorlatilag csak bele kell ülni és élvezni!
A szörnyeteg szíve, az igazi erőmű

Forrás: