2018. július 08. | 10:35

Június során 32 ezer fősre duzzadt az Alapjárat Facebook tábora, ezzel párhuzamosan a csoportban is formálódik az immáron több mint ezer főt számláló közösség.

Ha rendszeres Alapjárat olvasó vagy, akkor már megszokhattad, hogy minden hónapban betekintést nyerhetsz egy kicsit a kulisszák mögé. Ezúttal is megosztok veled pár érdekességet a magazin háza tájáról, valamint néhány statisztikai adatot.

7,33%-os forgalomnövekedés a weboldalon

A nyár tipikusan nem az az időszak, amikor megugrik az online magazinok látogatottsága, ennek ellenére az Alapjárat olvasottsága mégis nőtt: 7,33%-kal több egyedi látogató kereste fel weboldalunkat. Számszerűsítve ez azt jelenti, hogy 173 ezer helyett 185 ezren nyitották meg legalább egy cikkünket.

Alapjárat weboldal látogatottsága - 2018 június

Töretlen az érdeklődés az Alapjáraton megjelenő cikkek iránt

 

Június 11-én hétfőn 14 724-en keresték fel a www.alapjarat.hu felületet. 1,2 százalékkal nőtt azok száma, akik közvetlenül keresték fel kezdőoldalunkat, és biztosan emelkedik a keresőkből érkező látogatók száma is, mely teljes forgalmunk mintegy 25%-át teszi ki. Az ajánlásokból érkező olvasók aránya 1,1%-ról 1,9%-ra növekedett, ami többek között annak köszönhető, hogy különféle hírgyűjtő oldalakra is bekerültek cikkeink, így többek között a Google Hírek felületén is találkozhatsz írásainkkal.

Alapjárat weboldal látogatottság - organikus

Egyre többen érkeznek a keresőkből az Alapjárat weboldalára

 

A demográfiai összetételt vizsgálva érdekesség, hogy 27%-ról 23% alá csökkent a 24 év alatti olvasók aránya, mellyel együtt az összes többi korosztályban emelkedés volt tapasztalható e mérőszám tekintetében. Különösen a 35-44 év közötti látogatók aránya ugrott meg, 3,5 százalékponttal.

Közösség kovácsolódik Facebook csoportunkban

Facebook oldalunkat 1098 új követő kíséri figyelemmel, így már 32 ezer fölött jár oldalunk kedvelőinek száma. Ez 2,8 millió elérést jelentett június folyamán, amely 353 ezer bejegyzésaktivitással párosult.

Az Alapjárat Extra csoportban elsősorban közelgő autós eseményekről, találkozókról, valamint az azokról készült beszámolókról posztolunk, az újonnan csatlakozó tagok pedig szívesen mutatják be, ők maguk milyen járgányokat hajtanak. Immáron több, mint 1000 fősre duzzadt ez a csoport, ahol a tagok jóval közvetlenebbül kommunikálhatnak az értesítéseknek köszönhetően, mint az egyes posztok alatti kommenteknél.

Az Instagramon 222 új követőre tettünk szert, e pillanatban már a 4500-at is megugrotta követőtáborunk.

Ínyencségek YouTube csatornánkon

Júniusban több különleges tesztet is publikáltunk az elmúlt hónapban legnagyobb videómegosztó portál felületén. Ezek közül a HD minőségben is megtekinthető Honda NSX & Honda Legend tesztje bizonyult a legnépszerűbbnek, amely kivétel nélkül elnyerte a nézők tetszését. Nem ez az első alkalom, hogy nem egy gyártósorról legördülő vasat tesztel stábunk, hiszen nem is oly rég egy Volga M21-et is bemutattunk nézőinknek.

 

A július további érdekességeket tartogat, teljesen más tekintetben, úgyhogy ha még nem tetted volna, mindenképp iratkozz fel Youtube csatornánkra!

 

Prémium partnereket keresünk!

Komoly fejlemények várhatók az Alapjárat megjelenési felületei tekintetében, melynek köszönhetően még szélesebb réteget érünk majd el. Ha szeretnéd támogatni munkánkat, akkor írj egy e-mailt az info@alapjarat.hu címre, és elküldjük számodra médiaajánlatunkat a legfrissebb statisztikákkal, beleértve olyanokat, amelyek sem e cikkben sem a honlapon nem szerepelnek. Telefonon is elérhetők vagyunk munkanapokon 9:00 és 16:30 között a +36-20-258-3707-es számon.