2018. március 12. | 16:13

Az Alapjárat weboldalának látogatottsága és Facebook oldalának népszerűsége töretlen ütemben növekedett, sőt, immáron a Youtube csatornánkon is felpörögtek az események.

Weboldalunk látogatottsága tovább emelkedett

Februárban ismét megdőlt az Alapjarat.hu weboldal látogatottsági rekordja. Immáron 146 ezer felhasználót regisztrálhattunk, amely bő 14 ezerrel több a januári látogatószámhoz képest. Naponta átlagosan több mint 5000-en olvasták cikkeinket, az egyes felhasználók pedig jellemzően 2,5 percet időztek oldalainkon, melyeket összesen 604 ezer alkalommal töltöttek le.

A demográfiai adatokat vizsgálva megfigyelhető a tendencia, hogy egyre több női olvasónk van. A statisztikák szerint már 10% fölött van a szebbik nem képviselőinek aránya.

Facebook követőtáborunk növekedése töretlen

Február során ismét rohamléptekben nőtt Facebook közösségünk, csak februárban 2275 új rajongó csatlakozott hozzánk. Összességében a hó végéig 66 739 kedvelőt könyvelhettünk el, a növekedés üteme a versenytársakhoz képest kiemelkedő.

Egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk a videós tartalmakra, külön tekintettel az élő videókra. Több mint 16 ezren tekintették meg, amikor stábunk kipróbálta, hogyan gyorsul a Tesla Model S 100D.

Bár sok cég és online magazin drasztikus visszaesésekről számol be a Facebook posztok elérése kapcsán, az Alapjárat esetében nincs szó válságról. Tény, hogy 21,5%-ot csökkent ez a mutató, de még így is több mint 3 millió emberhez jutottak el közzétett bejegyzéseink, miközben a hirdetésekre szánt büdzsét nem növeltük egy fillérrel sem.

Követőink továbbra is aktívak, és annak ellenére, hogy csökkent az elérések száma, mégis közel ugyanannyi bejegyzésaktivitást észleltünk, szám szerint 351 ezret. Ez azt jelenti, hogy egyre hatékonyabban tudjuk aktivizálni olvasóinkat a tekintetben, hogy ne csak megnyissák tartalmainkat, de fejezzék is ki egy lájk, megosztás, vagy komment formájában, hogy értékesnek találtak egy cikket vagy egy videót.

Youtube csatornánkon pörög az élet

Youtube feliratkozóink száma robbanásszerű növekedésnek indult az év elején, és már több mint 2000 követővel rendelkezünk a legnagyobb videómegosztó portálon. Az idei Audi A8 tesztet már 73 ezren látták, de a 9 hónappal ezelőtt feltöltött Lada 4x4 Urban teszt megtekintése is növekszik, 43 ezernél jár.

Februárban egy különleges összehasonlító teszttel jelentkezett csapatunk, melyben egy Toyota Land Cruiser mérte össze erejét egy Mercedes-Benz GLS-sel. A visszajelzések alapján a Jaguar XF tesztje is elnyerte nézőink tetszését.

Instagram és LinkedIn jelenlét

Az Instagram az egyik legjelentősebb közösségi felület lehet a jövőben szinte minden szakértő egybehangzó állítása szerint. Szeretnénk aktívabban kommunikálni követőinkkel, ennek érdekében némi átalakítást eszközöltünk a posztok hangvételének tekintetében. Bízunk a pozitív eredményekben, február végére követőtáborunk átlépte bűvös 3000-es számot.

Idő közben a LinkedIn felületén is megvetettük a lábunkat.

Prémium partnereket keresünk!

Folyamatosan bővül azon partnereink száma, akik minőségi szolgáltatást vagy terméket értékesítenek. Ha szeretne együttműködni velünk, kérje médiaajánlatunkat e-mailben az info@alapjarat.hu címen, vagy keressen bennünket telefonon 9:00 és 16:30 között a +36-20-258-3707-es telefonszámon.