2018. május 09. | 06:54

Április meglehetősen izgalmasan telt az Alapjárat számára. Számos hazai eseményről tudósítottunk, felkerültünk egy top100-as listára, valamint Tassi Attilával bejártuk a Hungaroringet is!

Bővelkedett hazai autós rendezvényekben április, igyekeztünk minden érdekesebb helyszínről tudósítani követőink számára. Az Oldtimer Premier találkozótól kezdve ott voltunk Tökölön a RedSun Festen, csakúgy, mint a 12. Ford Mustang találkozón és a Blitz Ring Opel találkozón.

Weboldalunk látogatottságára ennek megfelelően nem is lehetett panasz, 158 ezer egyedi felhasználó kereste fel az Alapjárat honlapját, ami ugyan nem számít rekordnak, de így is bőven napi 5 ezer olvasó fölötti értéket eredményez. A látogatók munkamenetenként 2,33 oldalt töltöttek be, és átlagosan 2 perc fölött idéztek tartalmak fogyasztásával.

Alapjarat.hu 2018 áprilisi statisztika

A grafikonon látszik, hogy különösebb ingadozás nélkül meglehetősen stabil a vonal. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy hátradőlünk, májusban kreatív tartalmakkal kívánunk a különféle közösségi oldalakról még több látogatót vonzani.

Legutóbb az Alapjárat organikus keresésekből származó forgalma került kivesézésre, a honlap forgalmának bő 23%-a érkezett ebből a forrásból áprilisban, a tendencia tehát tovább folytatódik. Egy más jellegű érdekes adat is felfedezhető némi vizsgálódást követően, ez pedig hölgy olvasóink arányának növekedése, mely a legutóbbi 30 nap során már a 11%-ot is meghaladta. Az alábbi grafikonról az elmúlt egy év fejleményei olvashatók le e tekintetben.

Alapjarat weboldal statisztika

Több mint 29 ezer Facebook rajongó

A "Kék Óriáson" 1178 új tagot sikerült toboroznunk április folyamán, így igencsak közel kerültünk ahhoz, hogy elérjük a bűvös 30 ezres rajongótábort. Kalkulációink szerint május végéig sikerül is elérni ezt a számot, és ha nem jön egy újabb algoritmusfrissítés, ebben az ütemben elérhető év végére a 40 ezer követő is.

A Kreativ.hu is felfigyelt az Alapjáratra, a szóban forgó weboldal hónapról hónapra listázza a legnépszerűbb magyar közösségi oldalakat. A lista érdekessége, hogy nem a követőtábor nagysága alapján rangsorol, hanem az interakciók (kedvelés, megosztás, hozzászólás) alapján, ami egy sokkal hitelesebb mérőszám. A rendszer a Facebookos jelenlét mellett a Twitter, Instagram és Youtube csatornák teljesítményét is figyelembe veszi. Az Alapjárat ezen a listán az igen előkelő 93. helyen található olyan oldalakat megelőzve, mint a National Geographic Magazin Magyarország, a PC Guru, a Blog.hu, az Autó-Motor vagy éppen a Világgazdaság.

Elindítottuk az Alapjárat Extra csoportot, ahol elsősorban a magyar autós közösségnek szeretnénk egy felületet létrehozni, ahol a tagok gyorsan, egyszerűen megoszthatják egymással saját élményeiket, fotóikat, videóikat a hazai- és nemzetközi autós eseményekről. A csoport jelenleg 171 főt számlál még csak, de rohamléptekben növekszik.

Instagram és YouTube fejlemények

Az Instagramon áprilisban ugrásszerű növekedést tapasztaltunk, több mint 700 új követőre tettünk szert, és átléptük a 4000 követőt, ami 22%-os növekedésnek felel meg. Eközben YouTube csatornánk feliratkozóinak a száma 2700 fölé kúszott, ami 24%-os növekedési ütemet jelent.

Apropó YouTube! A Hell Racing Team tagja, Tassi Attila exkluzív interjút adott az Alapjárat számára a Hungaroringen az előtte álló izgalmas kihívásokról. Az ifjú tehetséggel bejártuk a pályát is, az erről készült felvételek elérhetők YouTube csatornánkon.

Prémium partnereket keresünk!

Ha szeretne Ön is sikereink részesévé válni, és támogatná az Alapjáratot valamilyen formában, keressen bennünket e-mailben az info@alapjarat.hu címen, és kérésére elküldjük Önnek legfrissebb médiaajánlatunkat. Telefonon munkanapokon 9:00 és 16:30 között érhet el bennünket a +36-20-258-3707-as telefonszámon.