2017. június 08. | 16:21

Oszlasd el turbós Subaru BRZ álmaidat: a japánok a boxermotort sajnos még nem piszkálták meg, viszont a tS-el már más piacon is villantanának

A legerősebb gyári Impreza jóvoltából ismerősen csenghet az STI név. A szívómotoros BRZ és testvére a Toyota GT86 viszont nehezebben tuningolható, de a gyártó már utalt arra, hogy várható egy STI csúcsváltozat. Itt is volt az ideje. Az előző héten egy látványos, karbonszálas légterelőt hintett el a Subaru, amely szépen követi csomagtartó íveit, és az STI feliratot viseli magán. Számíthattunk tehát egy aerodinamikai-optikai tuningra, a kérdés csak az volt, hogy megpiszkálják-e a gyári, 205 lóerős kétliteres négyhengeres boxermotort. Ábrándoztunk azon, hátha kap egy teljesen új, turbós boxermotort, mert a motortérbe bőven elfért volna. A hajtás átépítése viszont meglehetősen költséges művelet.  Így is történt, izmosabb nem lett az autó, a módosítások csak a külső és a belső megjelenésre, a fékrendszerre valamint a felfüggesztésre terjednek ki. Egyébként a Subaru of America a Facebook és Twitter oldalán tett közzé egy-egy bejegyzést, amiből arra következtethetünk, hogy a BRZ tS az Észak-amerikai piacot is meg kívánja hódítani. A tS egyébként csak Japánban volt kapható eddig, minőségi gumit, fékeket és továbbfejlesztett felfüggesztést kaptak, de a teljesítményük nekik sem nőtt. A Michelin Pilot Sport 4 gumik és a hatalmas Brembo féknyergek jól mutatnak a képen. Lényegében egy új tS-t kaptunk, a turbós STI-re még várni kell. Kár, meghallgattuk volna, hogy duruzsol a turbóval felszerelt boxermotor. Forrás:
Ha tetszett az írás, kérlek oszd meg a Facebookon! Köszönöm!